fredag 8 april 2011

sovmorgon.

vilket kändes heeelt ok. men fick lite smått panik över att jag vaknade strax efter halv 1. Så jag sprang ner till tvn med håret på ändan och satte på Hachiko tillsammans med Linnea. fin film. kärlek på hög nivå.
efter skulle jag egentligen till gymmet, men Linnea skulle ut på en promenad och det var ju faktiskt fint väder. Det var så varmt att man egentligen skulle kunna gå utan jacka. Så jag hakade på henne istället och det var ungefär lika jobbigt som om jag skulle gått till gymmet. Vi bestämde oss att bestiga ett utav bergen. haha inga kommentarer. men det var en liten upplevelse :)
nu har jag gett mig inpå att göra en fiskgratäng. vilket jag aaaaaldrig har gjort. men det verkar inte så svårt, men det märks väl om ca 20 min när den är klar ;)

Senare idag skall jag duscha, städa, och vänta på Sara ska höra av sig. messade lite med henne igår, vet dock inte om hon kommer ihåg de -så vimsig som hon är :)

Annars så... har jag satt upp en liten blockad idag för att jag inte skall gå under. lediga dagar när man känner en sådan stor saknad till mitt hjärta är inte det bästa. gränsen är hårfin. det är så jag kan nudda den med fingertopparna.



Jag vaknar brevid dig,
stryker håret från din kind,
jag är så glad att du är min.
Du är så vacker när du sover,
du har nåt som ingen annan har,
du är så underbar.

Och jag ser i dina ögon,
att du känner likadant.
Jag vill dela mitt liv med dig,
du skapar värme inom mig,
och vi ska vårda varje dag.
Vi älskar varandra så,
som ingen annan kan förstå,
vi är för alltid du och jag.

Det finns inga tvivel,
har aldrig ångrat en sekund,
jag har älskat dig från första stund.
Vill att du ska känna trygghet,
du kan vila här hos mig,
för jag ska aldrig släppa dig.

Jag vaknar brevid dig,
stryker håret från din kind,
jag är så glad att du är min

Inga kommentarer: