lördag 9 april 2011

man these times are hard

idag har motoriken och hjärnan tagit semester från min kropp. jag har varit så extremt klantig. gått in i saker, tappat saker, bränt mig med mera med mera. När jag sedan var hemma och skulle diska en gaffel, stod ketchupflaskan nära till hands. Började fundera varför den aldrig blev ren. suck. och igår, råkade jag luta mig lite för långt bak i gungstols-fotöljen. PANG sa de så låg jag upp och ner på golvet. Jesper vek sig av skratt, jag skrattade jag med, men var dock redan viken av fallet.
min själ här hemma hos hjärtat, det är nog därför jag inte riktigt fungerar som jag ska....

Jag fick en stor eloge av chefen idag när jag gjorde en bokning över telefon. man tackar man tackar. något positivt har mitt gamla skitjobb fört med sig :)

kvällens schema ser ut följande att jag skall duscha, slänga in en tvätt och sedan se lite på criminal minds. men bara några få avsnitt då jag måste lägga mig tidigare ikväll än vad jag gjorde igår. var sååååååååå trött när kl blev 05.00 imorse. HU! så runt 21.00 tänkte jag lägga huvudet på kudden för att dra igång skypen med älskade en timme innan john blund besöker mig......


She's all laid up in bed with a broken heart,
And we don't know how,
How we got in to this mad situation,
Only doing things out frustration,
Trying to make it work but man these times are hard,

She needs me now but I can't seem to find a time,
I've got a new job now on the island
And we don't know how,
How we got into this mess is a god's test,
Someone help us cause we're doing our best,
Trying to make it work but man these times are hard

But we're gonna start by
Sit talking up all night,
Saying things we haven't for a while
We're smiling but we're close tears
We just now got the feeling that we're meeting for the first time

But we both know how,
How we're gonna make it work when it hurts,
Trying to make it work but,
Man these times are hard,

these times are hard,
they're making us crazy
Don't give up on me baby

Inga kommentarer: