onsdag 2 februari 2011

NU

..vet jag varför Loving AnnaBelle har satt sig! Det slog mig under tiden jag sov och när jag kom på de spärrade jag upp ögonen och tyckte att jag hade kommit på värsta grejen :P Det är Diane Gaidrys röst som jag tror jag gått och blivit kär i. Sen är det nog hennes mimspel, hon ser så himla liten, rädd och ensam ut. Men rösten. len som samet. jag är absolut ingen "röst" människa men något är det i den som jag dras till.


anyway

nu ska det städas och lagas mat innan jobbet kl 15. Åsa och hennes man kommer äntligen hem idag. de jäklarna har varit i thailand i en månad!
De ringde från jobbet idag och undra ifall jag ville börja lite tidigare. Tyvärr så kunde jag inte det... Hade det varit Annika hade hon sagt i stil med, aja de va ju synd, men kanske nästa gång :) Men nu var det Elin, svarade mig lite surt, Aja, jaha, då är de som de är. lite kort.. Och det gör så ont för jag får sådan extremt dåligt samvete... men jag kan ju inte....

Inga kommentarer: