tisdag 1 februari 2011

woho!

en ny anledning till att besöka utsikten! :)
Min väns dotter ska ev. börja där till hösten! Hon kommer då inte att ångra sig!!!

2008 var det sista gången jag var och gratta nyexaminerade studenter, det blev liksom som en tradition efter våran egen student. kommer ihåg när jag och kisterud stod och vänta på 2008 års eleverna och sa "Jaha, detta va då sista studenten ever på detta gymnasium" lite vemodigt så... Men har jag fortfarande kontakt med min underbara vän och sporadisk kontakt med hennes dotter efter 3 år så fasen tänker jag stå på den lilla gräsplätten och återigen fundera på om Dick skall ramla av taket DENNA GÅNGEN då.. ;) det är nog ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma, även ett ögonblick jag vill återuppleva. konstigt att man vill gå igenom studenten igen, med tanke på hur jäkla många tårar som fälldes under 24 timmar... men, när vi sprang ut var jag så upptagen i mig själv att dela ut blommor till kamrater så jag finns knappt med på någon av mina nära vänners foton... DET vill jag ändra.. jag skulle ha gett blommor kvällen innan istället.. aja..


Låter bilderna tala för sig själva :)















Inga kommentarer: