tisdag 15 februari 2011

Give me a freakin break. I have been an evil freakin diva for 40 freakin years!



I am never offended when I see the drag-queens dressed up like me. The only problem that I have ever come across, is that some of them are a little too good at it, and I wind up asking them how they did their eyes, or hair

Ladies and gentlemen, and flamboyant gentlemen. Boys and girls and children of all ages. Welcome to the Cher-est show on earth. And all I have to say is, ‘follow this, you bitches’. (bitches är då, J.Lo, britney etc etc etc)


After the holocaust there still will be cockroaches and Cher


har nu på eftermiddagen spenderat tid på att se Chers farewell tour som jag haft en tid tillbaka på datorn. Ingen gör en show som P!nk (inte ens Cher) men det var ändå riktigt mysigt och "gåshudigt" vissa stunder. Och så tycker jag att hon är lite kul :P Men vilken power den kvinnan har. Från att vara en Squaw, inte vara accepterad från vare sig de vita eller från indianstammen, till att leva på gatan, till att möta Sonny som tillslut gjorde henne STOR. Jag var inget stort fan av Michael Jackson, men jag kan tänka mig så som han är för många som Cher är för mig. Hur hade världen sett ut, utan Cher? haha
Hon är ju så himla, annorlunda. och stark. I like :) sen att hon har gjort 34567892 plastikoperationer rör mig inte i ryggen. För jag diggar hennes musik (och jag som inte tycker om love-music) jag diggar hennes stil och attityd, resten har ingen som helst betydelse.


"When my hair turning white Im also gonna be that rocky. It should be in, 15 minutes from now"



Cher in her 20s, i would do her :)

Inga kommentarer: