onsdag 16 februari 2011

det kliiiiaaar

...i mina fingrar. jag vill åka upp till Lovund NU, jag vill börja jobba NU, jag vill åka därifrån NU, jag vill åka till USA nu, jag vill komma hem NU, jag vill besöka Linnea och Jesper i thailand NU! De kommer ev. hyra ett hus för 5-6 papp/månad i ungefär 3 månader... EH, så klart jag skall dit! Endast flyg å betala! chop chop!

Fick ett litet roligt sms av Hanna nyss. Jag älskar hennes sms för vad hon än skriver så skriver hon det med sådan inlevelse så jag nästan känner det ända hit.

"Vad är det hon heter. Den där skådespelaren som gjorde massa grejer när hon var barn, och sen blev hon tonåring och var med i den filmen du och jag såg förut där hon var bi och spelade i ett band med hon från twilight. och så hade hon fan en liten roll i twilight där hon hade svart slängkappa i nån vampyrstad och så har hon en lillasyster som spelar henne som liten i nån film. blond tjej. tyo en av få skådisar jag kan namnet på. förutom nu"


Till en början kände jag bara, veeeem fasen är det här hon menar???? Men något sa pling :) Kan ni gissa vem? jag tänker inte göra ett nytt inlägg förrän jag fått någon kommentar!!! :)

Inga kommentarer: