måndag 18 oktober 2010

what difference does it make..?

nu är jag sådär jobbigt mätt att jag inte riktigt vet vad jag skall ta mig till... gäller att fokusera på att ligga kvar i soffan...

känslorna har idag varit en berg-och dalbana. som ni läste så började dagen riktigt bra. men när jag kom till jobbet, hade jag visst glömt vissa saker igår... en sak stör mig lite, hur kom de fram till att det var jag som hade glömt signerat rabattchecken? det kunde lika gärna varit någon annan... aja, inte hela världen, men det var tufft...
idag fick jag hjälpa en jättetrevlig kund med ett klädesplagg. hon behövde råd angående en lång tröja och hade jag sagt vad jag velat hade jag nog sagt: Shit, de var ju skitsexigt på dig! Men, det kanske är lite olämpligt så jag fick hålla band på mig... vad gör man egentligen i sådana situationer? Vad hade DU velat höra?

jag har upptäckt att jag repeterar väldigt ofta vad jag skall göra nästkommande dag och närmaste vecka. risk för att bli för tjatig. men det är för min skull jag gör det, för att jag verkligen inte skall glömma bort att ha något att se fram emot, och att jag hela tiden repeterar för mig själv att jag fyller faktiskt vissa dagar med något som håller mig sysselsatt...


och nu gör jag samma misstag igen, ser på Paranormal State aaallll by myself!!! :P

Inga kommentarer: