tisdag 19 oktober 2010

I'm still alive but I'm barely breathing

igår kväll när jag gick och la mig hade jag en sådan stor panikångest så jag trodde verkligen inte det skulle sluta väl... men jag kom över den, bara för att möta nästa hinder. knappt sovit något inatt. mardrömmar igen. och det var då inga vackra syner. Kl 13 idag hade jag tid på Unga Vuxna. Jag ville bara springa därifrån. än en gång satt jag och väntade på någon som får betalt av att lyssna på mina issues... Slängde iväg ett mess till Sanna att jag satt en trappa under henne och väntade, och önskade att det var hon jag satt och väntade på. 3 minuter senare så kom yrvädret ner för att säga hej :) I sina blåa jeans och den gråa stickade koftan hon så ofta brukar ha på sig. Blev så glad så jag fick tårar i ögonen (och det blev då inte bättre när hon gick) Jag talade om för henne att jag ville bara springa därifrån, att jag ville verkligen inte det här och att jag nästan hade bestämt att jag inte kommer att tycka om den människan jag "måste" snacka med. Vad löser det, frågade Sanna mig. Hjälper det att tänka så? Kommer du någon vart med att vara inställd på det? .... Nej jag gör junte det...
Nästa gång jag ska till UV så skulle jag höra av mig till henne för en liten snabbvisit... känns tryggt. men ändå, ännu en gång så förvånad över stödet jag får utav de alla, även fast de inte behöver...

iallafall, mötet var ingen katastrof men ändå inte så lyckat...så efter gick jag in och besökte Åsa på hennes nya jobb, Forsa bageriet och fick lite livsgnista tillbaka. Sedan gick jag och Johanna på stan och shoppade lite... Impulsiva som vi båda är så åkte vi och körde go-cart :) herrejisses vad trött man blir i kroppen... sen så hörde jag en välbekant röst i skallen som sa: Vad kan du göra NU, hur kan du göra, (handgester) för att ändra dina tankar och göra/tänka tvärtom? så det var bara att sätta på sig hjälmen och köra..

nu sitter jag här och väntar på att Emma och Bella skall komma förbi, så skall vi laga mat och baka bröd. mums. det skall bli riktigt mysigt... och tryggt, för det är ingen bra dag idag...


theracaugh, är nog det vidrigaste jag druckit. om man blandar theralen och tequilla, DÅ får du den smaken. jäkla hosta...

Inga kommentarer: