måndag 18 oktober 2010

måndag, ljuvliga måndag

just nu, i denna sekund, känns det som om jag skulle kunna bestiga Mt Everest inklusiv min hosta.... För vet ni vad, Sara skall fortsätta vara min KP. Hur bra är inte det? Stod i duschen förut och log brett för mig själv.


och vet ni vem som handlade av mig igår då?... glömde skriva det igår kväll, men det var självaste Minnah... Och ni som känner mig vet ju att jag kan vara lite kändiskåt, även för de "mindre kända" personer... så det var bara för mig att behålla lugnet och behandla henne som viiilken människa som helst. and I did it.

det här är ganska typiskt för min "diagnonsen" Ena stunden är jag så lågt under vattenytan att jag knappt kan se något ljus. Men idag, är jag så högt upp i det blå så jag är nästan lyrisk... och jag blir så trött på det här, svart eller vitt...

Inga kommentarer: