söndag 17 oktober 2010

känner mig trött i både kropp och själ.

har jobbat idag, sen åkte jag hem till Åsa för middag för att sedan följa med henne när hon lämnade av sina syskonbarn i sthlm. hon frågade mig igår ifall jag ville hänga på, självklart! sen att jag fick middag serverad efter en hård arbetsdag, tackar man ju inte nej till.. Å gissa vad jag fick? APELSINKYCKLING! tror tom att den var godare än Sussies :)


jag önskar jag kunde få vara så här trött varje dag. livet hade blivit mkt enklare då...


Jag har planer hela veckan utom fredag och söndag. imorgon jobb, tisdag besök på Åsas nya jobb, sen Unga Vuxna, efter det shopping med Johanna. Jobb onsdag och torsdag. Lördag skall jag hjälpa SilverSara med barnkalas för hennes dotter...

känner att det här var en ganska flummigt inlägg, inte någon större kontroll på svenska meningsbyggnader..


men en sak kan jag tillägga, jag är så extremt glad över all stöd jag får utav Åsa och Sara, även fast jag nu inte är deras "arbetsuppgift" för dom...

Inga kommentarer: