onsdag 10 juni 2009

mittwoch

"Det var som Alice i Underlandet blandat med en bordell"


Och den showen ska jag till ;) Aja, men hon är ju en ganska stor artist. Och även om hon sjunger playback kan jag tänka mig att det blir en reeeedig show ;) Och så blir det en helg hos morbror min också :) wonderful, det var ju ett tag sedan. Pratade med honom förut, han var heelt slut för dom hade gjort ordning för rean imorgon.. han sa att allt var upp och ner och att det såg för jävligt ut.. stackarn ;)

Det här har varit en låååååååååååång dag idag. phu! men den gick vägen den med..

Ska till Söffi Proppen sen och se på Greys. Vet ju vad som händer å så.. men såg de utan text sist och sen va ju de bara såå bra så jag måste ju se det igen.. För er som läser innan, var god medtag näsdukar ;)


hm ja jag vet inte vad jag ska skriva mer... är nog sloot på ideas :)

Ha dä!

Joooo just det!! Utsikten söker efter fritidsledare... blev jättenervös av att läsa de. seriöst, jag har inte ens sökt, jag har inte ens varit på intervju, jag har inte ens fått jobbet hehe.. Det är jag i ett nötskal.. ta ut nåt i förskott... hehe.. men dom jag har pratat med tycker jag ska söka... det skadar ju inte.. jag råkade nämna det för Emil förut dock... skulle nog inte gjort de, om han söker är det nog ute med mig ;)

Ne nu blir de häj so long

LoVe

Inga kommentarer: