fredag 12 juni 2009

Blir jag förd bakom ljuset eller inbillar jag mig?

ingen bra dag...

men så lyssnade man på detta radioklippet, del 2.. att jag inte bryter ihop:

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1793002&BroadcastDate=&IsBlock=

Mamma, pappa och mormor var här förut. Pappa skulle upp de sista tapeterna och mormor ville hänga på för att se hur jag bor... var inte riktigt upplagd att träffa mor och far idag. men jag försökte va trevlig så mkt som det gick. men blev smått irriterad när mamma gick igenom min pappershög med räkningar och andra viktiga papper. Hon kunde ju ha frågat efter räkningen från NÄL istället för att rota...!

postat iväg ansökan har jag också gjort.. uff uff... jag vet ärligt talat inte vad jag hoppas på... men en positiv sak. jobbet är på hemmaplan och inte 70 mil norröver ;)

Nu har jag precis duschat. duschat av mig all skit förhoppningsvis. och deppat klart för idag tycker jag... För nu jeklar! :)

Inga kommentarer: