tisdag 9 juni 2009

Flummig dag

Jag blev väckt imorse av att det blev fruktansvärt kallt då jag blev av med täcket. Upp och hoppa nu är de dags till jobbet. Konstigt nog kändes det ganska okej. Mer okej än vanligtvis. Kanske för att jag vet att jag slipper telefonen 4 timmar då jag håller på med Destinations. Det är lite svårt, den ena säger att man måste ta telefonen eftersom man jobbar på ett callcenter, medan den andre säger att det finns andra arbeten som måste göras. aja... Efter en livlig diskusson på väg till Ed så var man framme. Dagen flöt på utan några större problem. Dock blev jag tvungen att sitta på telefon den sista timmen innan lunch. KLUMP I MAGEN! och hjärtat slog dubbelt. Visst telefonen bits inte, men blir bara så enormt stressad av bara tanken :/ Sen fick jag i uppgift av Tiina att ringa olika telefonnummer in till oss för att kolla vissa saker. Seriut jag kommer att ha Hotels.com vänte-låt på hjärnan resten av mitt LIV!!!!

Jag Hanna Torild Petra och Julia har flummat en del också idag.

"Du Robin du måste följa med mig här"

jag och Petra bröt nästan ihop när vi hörde de där =) En relativ ny agent kom och sa det till Robin. Och det var en sådan bestämd mening och ton så det lät ganska kul :)
Sen har vi kommit på att vi kanske ska börja införa Kak-Tisdagar.. Tyckte det var en ganska bra idé... Än så länge är det 10st som är på den iden.. vi är väl 40pers elle nåt ;) aja vi får se..

Så ja.. den här dagen har varit en ganska okej dag. Dock fick jag ett samtal förut att Inez är sjuk, så det blir inge Bäckefors imorgon.. =/

Har ätit kycklingsallad nu ikväll och jag trooor jag DÖR. Käkade för en timme sen och jag är fortfarande PROPP-mätt!! isch! men de va gott när man käka de iaf ;)

Ingen som vill med på Britney Spears i juli? inte? nehe... jahapp..


"Kärleken dör aldrig en naturlig död.
Den dör därför att vi inte vet hur vi ska föra nytt vatten till dess källa, den dör av blindhet och misstag och svek.
Den dör av sjukdomar och av sår, den dör av trötthet.
Den blir sjuk, anlupen, men den dör aldrig en naturlig död.

Alla skulle kunna anklagas för mordet på sin egen kärlek.

(så håll i hjärtevännen gott folk)"

-emelie-

Inga kommentarer: