måndag 25 maj 2009

... och nu till något roligt..

jag ska flytta. flytta från denna ångest-laddade lägenhet. till en 2a med balkong :) Dock inte så stor men det rymmer nog 3 eller 4 på den. om man står upp ;)

Nu måste jag hitta tillbaka till jobb-energin. Ska idag börja jobba heltid och det skrämmer mig sååå in i norden. men jag måste jobba. jag har en hyra och en bil att ta hand om nu. då går det inte att vara sjukskriven eller vara inlagd någonstanns. Ta tag i ditt liv för tusan Kim. Men flytt INTE norrut för att göra det! ;) Börja med ditt liv här nere :)

Jag har sett månadens roligaste reklam iallafall! Det är ett par som visar sina vänner sin nya lya. Bruden tar med sina vänner till sovrummet och öppnar sedan dörren till hennes "walking closet" Dom blir heeelt galna och skriker som bara den och viftar med händerna framför ansiktet. Samtidigt hör dom på andra sidan väggen samma skrik. Då är det mannen i paret som visar sina "gubbar" en stoor kyl -lika stor som walking closet, fyld med Heiniken öl. Såå jäkla klockren :) Och killarna är som gaaalna brudar haha =) Kolla på youtube-klippen vid sidan av här.

sen något tråkigt. men mänskligt. Jag har eeenorm mensvärk så jag troooor kreverar! Jag skulle kunna dö för att få bort den här smärtan!

Inga kommentarer: