tisdag 26 maj 2009

Att vakna av barnskratt..

... är nog det bästa man kan vakna till :) Bra start på dagen!

igår jobbade jag hela 8 timmar för första gången på länge. Det sena passet också. gud i himmel. trodde aldrig att det skulle gå vägen. Men det gjorde det. Jenny Sargon och Hanna jobbade samtidigt så då var det ju inga pix alls så tiden rann bara iväg :) När jag kom hem sen oroade jag mig för att gå och lägga mig. Kvällarna är ju inte min starka sida direkt. men jag var helt slut som artist så jag gick och la mig. det tog tid som vanligt men jag kände mig varken ångestfull eller stressad. jag kände mig lugn. hallå bilist? det var hur underbart som helst. när tankarna kom hörde jag Britt säga med glimten i ögat: Jaha så egentligen sitter du här och ljuger mig rakt upp i ansiktet. Då började jag småskratta lite för mig själv. Haha.
Jag var där igår nämligen så pratade vi om att jag inte kände mig värdefull. så var jag tvungen att sätta upp olika skalor, varför man är värdefull och varför man är värdelös. kom inte på så mkt. sen talade jag om varför jag kände mig värdelös. "Är det någon som har sagt det till dig? Nej. Vad har hänt som gör att du känner dig värdelös. Inget. Var får du då det ifrån? Jag vet inte. Nehe så egentligen sitter du här och ljuger för mig" Och vi båda bröt ut i skratt.
Jag vet inte vem jag håller på att föra bakom ljuset. Får passa mig för att inte lura mig själv :)

Så min domare och försvarsadvokat fungerade ganska bra igår :) För den där försvarsadvokaten har tidigare inte varit något att hänga i granen direkt :)

kanske var jag såpass avslappnad igår när jag skulle sova för att jag hade mensvärk. lite flummigt men. när man har mensvärk så vet man var man har ont och varför man har ont. har man ont i själen vet man varken ut eller in, varför eller var. så jag koncentrerade mig på mensvärken och glömde bort att jag inte är helt hundra i själen. fast mensvärk är verkligen inte kul. men hellre mensvärk och sår som svider än ont i själen. fast sår som svider har jag lagt på hyllan!!!!!!!!!!!!!!!!!! Japp det har du Kim!

Jag hade planerat att skriva jättemkt här idag. men jag har typ glömt bort det mesta.

Inga kommentarer: