onsdag 27 maj 2009

..det här..

..är nog sista gång jag flyttar på läääänge.. Hela lägenheten va ju typ "röten" så de va bara att blåsa på tapeterna så åkte de av. Nu ser det ut som en kal lägenhet från Ryssland ;) Men med vit målarfärg på cementet kan de nog bli nice.

Idag ska jag fortsätta grejja i lägenheten, sen till Ed för att luncha och sen vidare till Bäckefors till Inez.

Jag hade en sådan konstig dröm inatt. Jag vaknade av att jag grät och den kändes fortfarande sann. Det var enormt jobbigt. Känslan sitter fortfarande kvar.. =/


Bortsett från att känna sig ensam och hopplös är nog att bli sviken en utav de värsta man kan uppleva. Man känner sig lurad, blåst, borttappad. Jag vet inte varför jag börja tänka på detta nu, men min hjärna går ju som vanligt på högvarv som alla vet :)
De gånger jag har blivit sviken av någon har jag alltid lyckas vänt det enbart mot mig själv och klankat ner på mig själv. egentligen är det inte ens egen fel när man bli sviken, utan det är den personen som sviker som förlorar något på det i längden. och man gör inte så. är man nära vänner så är det det sista som får hända, att man sviker varandra. annars värdesätter man inte vänskapen så högt. och om man inte gör det, är det den personen som sviker som är värdelös. det gäller också att sätta upp fasta principer, så man inte blir skadad igen. har man svikit en person, är det väldigt lätt hänt att det händer igen.
Men... har man blivit sviken så många gånger, är det väldigt svårt att släppa nån inpå djupet, innanför skalet... kan vara en fördel någongång, men det finns nackdelar med det med...

var kräsen. ha vänner som lyfter upp dig i din närhet. -va det någon som sa till mig en gång...

Inga kommentarer: