torsdag 28 maj 2009

Im not gonna be a vegetable

You never know the biggest day of your life is the biggest day. Not until it's happening. You don't recognize the biggest day of your life, not until you're right in the middle of it. The day you commit to something or someone. The day you get your heart broken. The day you meet your soul mate. The day you realize there's not enough time, because you wanna live forever. Those are the biggest days. The perfect days.



du måste försöka separera känsla från tanken Kim. Agera inte utifrån känslan, bli inte känslan. Känn den bara och låt den passera. Det låter så självklart ibland men det är inte alltid det är så lätt.

Diagnos. Jag? Ne väl? jag är ju jag?... Jag ska fylla i något papper nästa gång hos Inez som läkaren behöver som underlag sen när jag ska träffa honom. Så han kunde ställa en diagnos... Huujamejen!!! Usch ryser när jag tänker på tanken. Men hoppas det är något man kan arbeta bort i sånna fall!!!

jag har inte råd att må dåligt har jag upptäckt. jag får må dåligt en annan tid i livet för nu har jag verkligen inte tid!

Nu ska jag in till den nya lägenheten och slipa det sista i sovrummet. Sen tapeter på :)

Inga kommentarer: