lördag 23 maj 2009

den viktigaste personen i ditt liv är du själv

inse de då för i hvete då Kim.

Idag var Else-Maj och Christer hemma och tjata. Gud sikket radar-par :)

"Vi fick dig till att skratta nu Kim, är du verkligen på topp?"
"Nej men jag har hört att jag har det mest starka skal någon har sett och ibland när jag skrattar så känner jag att det är fel. man kan ju inte må skit och skratta?"
"Vi förstår hur du menar men man måste få skratta även fast man inte mår bra. och om du skrattar kanske du får för dig att folk kanske tycker och tänker att du inte mår så skit som du gör? eller hur?"
"Fruktansvärt sant"
"Men tillåt dig att skratta. det behöver du. man kan skratta även fast man inte mår bra"


Else Maj talade om när hon jobbade på nåt sjukhus så fanns det två avdelningar, ena och andra sidan.
En anhörig kom in och frågade ifall person x var där. Då svarade Else Maj: Nej hon är inte här nu, hon har gått över till andra sidan.Haha guud så fel de kan bli ibland haha :)

jag hatar kvällar och nätter. varför kommer dom?

ny dag imorgon. ny dag med nya möjligheter. ny spännande dag. Ajemän!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: