onsdag 23 november 2011

No measure of time with you will be long enough. But we'll start with forever.

såg filmen igår och huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuua vad bra :) jag förstår varför folk inte gillar den men jag förstår också helt och hållet varför folk blir som galna i dem!
Och i den känsliga perioden jag är i nu så rullade det ner tårar från mina kinder de första 30 minuterna. Men det var ju så fantastiskt :) klockrent!




idag har jag fått hem älsklingens julklapp. jag kan inte bli mer nöjd! längtar verkligen till julen då jag få ge den till henne!

Nu ska jag vara ledig i 2 dagar och thanx loooord for that.

Sayonara bitches :)



Find a place inside where there’s joy, and the joy will burn out the pain.


skulle gärna vilja ha en sådan tattuering, men har redan en text :(

Inga kommentarer: