måndag 21 november 2011

en sista gång

som jag har lipat. och det tar aldrig slut. Jag visste vad avsnittet skulle handla om men aldrig att det skulle ta så hårt på mig. det var dubbelavsnitt så man kan väl säga att jag grät ungefär 1 timme å 50 minuter. har man följt en serie under en sådan lång tid så blir de en annan del av sitt liv. hjärnan kopplar bort sin verklighet och involveras i tvns värld och jag älskar det. och ibland ger de en tankeställare...



undra egentligen hur många som har tänkt "Bara en sista gång" och så har det gått jäkligt snett. antingen har man dött, eller blivit en grönsak, eller förlorat någon nerv. jag ska bara... jag ska bara smaka på den sista shotten, jag ska bara ta en sista sil sen är det slut, jag ska bara skära mig en enda gång och det är sista gången... jag ska bara sälja mig en enda gång sen är det jag som äger min kropp...
just den sista gången, kan också vara den sista gången, även sista gången du såg dagens ljus, sista gången du kände din själ, ditt hjärta slå.

jag är tacksam över att jag lever. jag är tacksam över att de jag håller mig nära lever. jag är glad att mina få nära vänner som hamnade lite snett en stund hamnade på rätt spår igen. jag är glad att du aldrig sa "bara en sista gång"

Inga kommentarer: