söndag 10 juli 2011

bara göra utan att tänka

man vill verkligen slita av sig håret när man ser över hur man kan ta sig härifrån 1a augusti. kan inte åka med norwegian då jag har lite mkt bagage. sena flyget på SAS var det inga lediga platser kvar. så då finns det ett alternativ kvar, 7.15 från Bodö. Det går senare under dagen men om jag skulle åka måndag morgon härifrån är jag framme i Bodö kl 13 och efter den tidpunkten finns det inga platser kvar... så vette tusan hur jag ska lösa detta. putt på det blir jag! Så nu har jag deppat 20 minuter för idag så nu får jag hitta på något annat! och det går bara en båt till bodö, kl 07.50. tänk om den hade gått sent söndag kväll. inga pix då inte!

what else... inte mkt. ( eller jo det är egentligen sjuuuukt mkt jag vill skriva :) förutom att ryggen tar knäcken på mig. om jag kommer tillbaka till mitt tidigare jobb så tänker jag då INTE klaga när jag måste flytta ner backarna från staplarna. peace of cake det må jag säga.

Inga kommentarer: