söndag 3 april 2011

You're a good soldier, Choosing your battles

Pick yourself up
And dust yourself off
Get back in the saddle


lite halvtaskig kväll men nu är man tillbaka i sadeln igen :) hoppas jag. knappt sovit något inatt, det har varit halv storm och med tanke på att det är ett ganska gammalt hus så har jag trott att jag skulle få åka iväg till Trollkarlen från Oz. Men jag vaknade på Lovund så det gick väl bra... dock trodde jag att jag var i sthlm när jag vaknade imorse. var inne på fb och såg att Åsa skulle till sthlm idag för att lämna sina syskonbarn. tänkte då att då kunde hon ju komma förbi mig och säga hej.. ehm... just det kim. du var ju 111 mil bort...

de minuterna jag har sovit har jag drömt sjuka grejer. kommer inte ihåg allt men jag vet att det var helt udda prylar... alla människor som har kommit och gått i mitt liv sedan ett halv år tillbaka dök upp.. en del av drömmen blev jag ganska tagen av... jag var på en kryssning med Linda. Vi möter upp Mia som drar mig åt sidan och säger: Jag är så himla glad Kim att ni har funnit varann. Du lyser upp Linda och hon lyser upp dig. Säg till när ni skall gifta er, för jag kommer att finnas där.
Sedan satte vi oss i en sådan foto-bur som tar passkort och tog massa roliga bilder. Vet inte vad just den biten av drömmen vill säga.. men ont gjorde det då jag insåg att jag kommer aldrig att få träffa Mia, jag kommer aldrig att få chansen att lära känna henne...

Inga kommentarer: