söndag 17 april 2011

these photographs keep me alive

jag har världens bästa och underbara tjej. det är helt omöjligt att det finns fler som henne. hon är verkligen en dröm som blivit verklighet. när jag idag gick in på fb under en kort rast hade hon skrivit så vackert så jag trodde jag skulle...jag vet inte men tur jag inte hade kaffekoppen i handen för då hade den farit i golvet...

fick ett mess av Linda (från ön) tidigt imorse att hon skulle ta sovmorgon idag. det hade jag nästan räknat med då jag visste att det var fest nånstans här på ön. så idag har man varit själv. donat och grejat och planerat. gick smärtfritt..

resten av dagen ska jag, hm... inte gå till gymmet iaf då man burit och gått en hel del idag. det plus hemövningar räcker för idag haha.

trött och slut på ord.

over and out




It took too long to find in your eyes my best surprise

Inga kommentarer: