lördag 16 april 2011

ebb och flod

fick ett mess av en liten pose hemma i uppsala idag att hon låg och solade i bara trosor. STOR suck... sen ser jag massa bilder av människor på fb med solglasögon och diverse vår-influenser... snart så, blir det vår och midnattssol här. gäller att tänka "Det går över"

inatt trodde jag seriöst vårat hus skulle drivas till havs för jäklar vad det blåste! vaknade halv 5 av att sängen vibrerade såpass mkt pga blåsten. hujedamej. såg verkligen inte fram emot att försöka ta mig fram till jobbet 5.15. vackra ringde och väckte mig kl 5, hennes röst gav mig då lite energi iaf. när jag sedan skall gå ut genom dörren har linnea och jesper skrivit en liten lapp till mig att de tog hotellbilen hem inatt pga stormen. YEY! sååå himla glad att slippa gå de 500 meterna hahahaha.

frukosten gick smärtfritt, städade endast ett rum idag, sedan grejade jag lite inför påsken som är nästa vecka. fick en liten eloge för blom/kvist-tjosan jag hade gjort på bordet. va inte direkt svårt men haha.

efter jobbet har det inte gjorts så mkt. tog mig till gymmet även fast det tog emot.. bara att köra på tills man får in vanan

sitter och snackar med linda på skypen, och hör motorcyklar, sirener etc etc... det är civilisationen jag hör! 33 dagar kvar... det minskar :)

Hann prata med Åsa i 2-3 minuter förut mellan varven på jobbet... hon var då inte sen med att påminna mig om VARFÖR jag är här.

"Calling all angels, calling all angels
Walk me through this one
Don't leave me alone
Calling all angels, calling all angels
We're tryin' and we're hopin'
But we're not sure how"

Inga kommentarer: