lördag 2 april 2011

regn regn regn..

... men sol i min själ :)

i förmiddas när jag vaknade och tittade ut så hade nästan all snö smällt bort av all regn. knappt någon snö på bergen i havet. det tar sig :)

har idag sett på det förväntansfulla avsnittet av Greys, och ja må säga att de är nog en utav de bästa (bland Merediths drunkningsolycka, bomben, och skottlossningsmassakern) Det var lite originellt att de gjorde ett musikal avsnitt och vissa av dom kunde tom sjunga :) Efter det drog jag till gymmet, som ligger ungefär 50 meter bort. var där en timme, hem och käkade frukost sen en liten snabbsnack på skypen med min underbara.... Ska snart hoppa in i duschen, för att sedan käka innan jag går till jobbet... 03.00 slutar jag... Första jag tänker göra när jag kommer dit är att balja i mig 3456789 koppar kaffe för jag känner mig lite trög i bollen. men det blir säkert bra det med.

Inga kommentarer: