måndag 14 februari 2011

jävla < 3 dag

som jag nämnde igår, skulle jag hem till Sara idag.. men Sebastian är sjuk......... vad är det för "Grudge" den familjen har dragit över sig egentligen...

jag hade sett fram emot det så mkt, för jag hade ändå inget annat inplanerat idag, på denna jävla hjärtans dag. jag hade så mkt att berätta. och så går det inte.... (usa usa usa usa usa usa usa usa usa usa usa usa usa usa usa usa usa usa usa usa går på repeat i skallen)
Hon frågade mig om hur det var och hur det hade gått i fredags, svarade då att hade jag inte haft american dream att uppfylla hade det varit tuffare...

jaha... vad skall jag göra idag då?

---------
för exakt ett år sedan låg jag bakis i thommys soffa med en vacker skapelse. om man bortser från alla P!nk-händelser förra året, så var nog 14 feb 2010 en utav de underbaraste dagarna det året... hmmm.... men saker och ting blir aldrig som man har tänkt sig.

Inga kommentarer: