onsdag 19 januari 2011

a real modern family

zappar mellan oprah och ellen (just nu stannade jag vid ellen pga P!NK)

men på oprah så var det med ett lesbiskt par med ett tvillingpar.....och båda var föräldrar till barnen... de ni :) jag var tvungen att gnugga mig i ögonen ett flertal gånger, för kvinnan, som hade varit man tidigare, såg däääm jäkla kvinnlig ut! Men då lyder storyn såhär... Chris växte upp som en man, väldigt manlig, joina armen och marinen och hela den grejen. ett muskelberg. De visar filmer och bilder på Chris och han är jääkligt manlig...hetero på köpet också... Innan han blev transgender och bytte namn till Christine lät han frysa in sina spermier i förebyggande syfte... jäkligt smart... så therefor är de båda föräldrar till sina barn. helt fantastiskt tycker jag.


Chris



christine är den blonda...

Men jag måste nog säga att hon är nog den snyggaste transgender jag sett... trodde inte de kunde se så, kvinnliga ut...

Inga kommentarer: