onsdag 19 januari 2011

Portia de rossi

idag fick jag veta något heeeelt fantastisk. och det är så kul! gud vad glad jag blev :)


ikväll har jag äntligen flyttat vidare till ett rum på tunagatan. Närmare stan :) Och till min glädje får jag se att herrskapet har tv4 Guld! så just nu går ally mcbeal på tvn... som jag kanske nämnde ju julas så fick jag som sagt Portia De Rossis bok Unbearable Lightness. Dock ingen bok rekommenderar till människor med ätstörningar. kanske när du har kommit ur problemet och det har gått sisådär 10 år.. men inte när du är mitt i det. anyway.. tittar nu på ally mcbeal som sagt. och jag är i en del av Portias bok då hon berättar mkt om hur det är på serien m.m... jag antog att hon va skinny redan då, men jag måste säga... och jag vet hur fel det här låter, hon var inte alls jättesmal ibörjan av serien fick jag se nu, okej hon var ju inte huge, men lite runt i ansiktet (jag erkänner, som alla andra är man väldigt lättpåverkad av media) jag blev så förvånad över mitt sätt att tänka när jag såg henne på tvn... hittade en liten bild av henne från början av serien... och en till bild då hennes viktproblem hade nått toppen, eller botten om man vill säga så... sen en tredje bild, som lyser lycka :) all creds to Portia De Rossi :)






Inga kommentarer: