söndag 26 december 2010

När är det min tur.....

..att få hitta någon att dela säng med? Dela mitt liv med? dela min vardag med? dela mitt hjärta med...? jag vill ha någon vid min sida som håller mig varm, och som jag kan hålla varm. någon som älskar mig för den jag är och ignorerar mina ärr. någon som kan få ta del av mitt förflutna, men låta det stanna i det förflutna. någon som kan få ta del av min framtid, och även vara med i den.... tja det är mkt man vill här i världen... jag vill ha någon vid min sida som kan ta ner mig på jorden, någon som kan limma ihop mig när jag gått sönder. jag vill ha någon, hos mig. jag saknar kärleken.




blir det inge Norge eller USA för mig år 2011 tänker jag bege mig ut på jakt efter the One...! jag vill bli kär i kärleken.


gah, what a selfpitty inlägg..

"I had to find a relationship with someone who could simultaneously make me geow up and keep me forever young. (---) I would bring water lilies home to her every day in summer, I would wrap my arms around her waist as she chopped vegetables, I would fall asleep holding her hand..."

-Portia De Rossi

Inga kommentarer: