fredag 24 december 2010

dalai lama dalai lama dalai lama dalai lam...

vid den här tiden är jag äntligen och förhoppningsvis hemma i min egen säng (eller ja, emmas säng men ändå) saknar uppsala och vad hela den staden erbjuder mig. jag är mer hemma där, än "hemma" här. här blir jag 14 år igen. och jag hatar det. jag har lämnat det bakom mig. det har hänt, det händer inte igen. gah...

anyway... snart är julen över. fick ganska schyssta julklappar. en pink tshirt, lack-leggins, snygg tavla, ghost whisperer säsong 4, The l word säsong 5, Avatar extended edition eller va de nu kallas, pengar i massor, benvärmare, en ängel... tja de va nog det stora hela.

jag vill hem å mysas med Ronja. jag vill hem och ge mina nära å kära en stoooor bamsekram. vill nog aldrig tillbaka till den här sidan av sverige igen. MEN, 16e januari måste jag tillbaka för då skall jag, min bror och söta kusin Elton på Disney On Ice :D yeeeey.. fick de i julklapp av Helen och Jacob. SOM jag har tjatat om Disney on ice i flera ååår... :) det ska iofs bli kul...

snart är år 2010 slut... år 2011... det kommer bli mitt år. det har jag bestämt. Karolina gick ju in för det förra nyår, att 2010 skulle bli hennes år. och jag kan nog säga att det har det verkligen. all lycka till henne. så om jag också säger så, så kanske saker och ting händer mig också?

Inga kommentarer: