fredag 22 oktober 2010

i could really use a wish right now...

... jag måste sluta med stilnocten för vet inte riktigt hur länge jag står ut med dessa mer eller mindre hallucinationer.. men någon sorts sömnmedicin måste jag ha, för annars somnar jag inte...

fredag... och vad säger jag om fredagar. bajs. jag trodde ett tag att jag skulle kunna ta det ganska lugnt ikväll. jag var helt utmattad efter all ränning på stan och sen göra storkok. men så öppna jag ett brev från A kassan och de behöver YTTERLIGARE mer information... sen har jag talat om för dom 3 jävla gånger att jag var på arbetsförmedlingen 15 september enbart för att kika på vad jag hade för möjligheter och att jag inte ska vara ersättningsanmäld förrän 4e oktober... men dom har liksom glömt skriva ner det!
när en sådan liten sak dyker upp, märker man att man inte är fullfjädrad körare för det s.k livet.

på ett ögonblick kan allt förändras -om jag vill- All I can do is keep breathing

Inga kommentarer: