lördag 23 oktober 2010

3 generations of Åkermans

idag har jag då varit på det väldige barnkalas och huuua vad trött jag är nu.. jag gjorde inte många ansträngningar men det tar på krafterna att vara på ett kalas med 12-13 st 10 åriga brudar... och att Justin Bieber spelades i bakgrunden på repeart. herre min G!

Men de var riktigt mysigt och trevlig med mkt kärlek och värme i luften :)trivdes rätt bra faktiskt, och är glad över att jag fick komma :) fick träffa Saras mamma också, vilken underbar människa :)
Eftersom jag endast har träffat Patricia en gång tidigare visste ja då inte vad jag skulle köpa i f-present.. så det fick bli godis för nästan 100 spänn i en vacker burk från Lagerhouse, inlindat i hampasnören med döskallar hängandes. och glad blev hon :) så egentligen Kim, vad var du så nervös över?

egentligen önskade jag att jag kände mig lite mer bekväm och varm i kläderna så jag hade kunnat hitta på en massa kul för de små... men då är vi där igen, vem ställer kraven? det är då verkligen inte omgivningen utan jag hittar ju på dom själv... så bort me de...

söndag imorgon.. hmm... betala räkningar och städa, det skall jag nog göra...

Inga kommentarer: