söndag 10 oktober 2010

flem, flem flem, flem flem flem

hostar är det enda jag gör. vissa gånger tror jag att lungorna skall komma upp. tätt i näsan har jag blivit på äldre timmar också. när man är dödsjuk (som det manliga könet kallar det) så känner man sig så fruktansvärt liten och ensam. speciellt när man är själv och det finns ingen som kan pyssla om en... men som tur var kom Åsa hit med nässpray hosttabletter chokladtryffel halstabletter bullar ingefära svamp.. så vi satt här och snacka och drack lite the. Hon talade även om att det känns väldigt konstigt att inte åka till LG imorgon, vilket hon har gjort de senaste åren (tippar på 4-6 år)tro mig, jag tror jag nästan kan svära på att jag vet hur det känns.. på ett ungefär iallafall... det kändes en aningen skumt när vi var klara uppe vid Boländerna igår och jag inte åkte med hem i minibussen...hmm...

nu när jag är fysiskt sjuk har jag inte tid eller energi till några känslor eller grubblerier. så det är ju bra.. men jag hoppas verkligen att jag är lite bättre imorgon, vill verkligen jobba...

sen är jag väldigt sugen på att se den här. jag har inte ens vågat se trailern än. får göra det när jag har någon hos mig :P

1 kommentar:

JosefinEmilie sa...

ååh jag ser gärna den filmen! Vi kanske kan se den tillsammans ngra stycken ngn dag? Men då måste jag se ettan först :P

Krya på dig gumman!