fredag 17 september 2010

WHAT?!

en barndomsvän skall ha barn!!! Jag trooor jag dör!!! Det trodde jag då aldrig, men fan va kul för henne! Ska snart ringa å säga grattis och snacka lite. Det var dock ett tag sedan vi hördes av. sist vi sågs var nog på Linus begravning. och det var januari 2009.



idag har jag kassautbildning på mitt framtida jobb. som tur är ska jag få en repetition på dagen D...

den kommande helgen händer inget speciellt. mindre rolig personal som jobbar. så jag drar min kos till sthlm imorgon och umgås med bästa morbror. det här året är nog första gången han INTE är på mâten i Årjäng. han älskar den, träffa alla gamla klasskamrater och åka massa karusell. det är en typisk "hemvändar" pryl. men jag däremot, hate it. var dock där förra året, två helger innan jag skulle flytta hit. och det var bara en så massa skådespel så man blir nästan spyfärdig. folk som man aldrig prata med tidigare blev plötsligt så himla intresserad av en för man hade gått och blivit "så himla snygg och smal"... uuäääkk...

1 kommentar:

JosefinEmilie sa...

tack för tipset kim, jag ska följa ditt råd :D

Hoppas du har det bra i sthlm :D