fredag 10 september 2010

three soldiers down

och alla som säger att det är så lätt att få jobb i oslo. eat shit and die säger jag då.

är jag verkligen så kass? så börjar mina funderingar att snurra... men, det som säger emot, är att jag har blivit erbjuden jobb på H&M i Uppsala :)
tänk om jag kunde få kvar i uppsala.. blir inte sååå stor förändring och blir det förändringar så sker det succesivt. skall då få hyra Emmas lägenhet som ändå stor tom inne i stan.. detta gäller då året ut, efter det vet jag inte hur det blir. men det blir då de :)

jag har så jävla ont och känner mig så jävla dum. but why liksom? denna gång blev det inte lättare, utan det blev jobbigare.

nu ska jag försöka skriva ett brev till mig själv.

och jag måste verkligen lära mig att hantera ilska. för gud va förbannad jag ÄR!

Inga kommentarer: