lördag 11 september 2010

2001-09-11

9 år går verkligen fort. har världen utvecklats till något bättre? Ånej, bokbål på koranen och jag vet inte vad...sjukt..."vi" kristna är inte bättre än de andra...

idag har vi hälsat på Bella. Jag kan bara tänka tillbaka på mig, samtal och besök var verkligen något man såg fram emot. Jag och Emma hade med oss lite prylar och även sånt som hon diggar, MORÖTTER! och gifflar, zoo, tuggumi, MER, lite tidningar. Så nu har hon något att göra ett tag fram över :)
Efter det tog vi svängen om Emmas lägenhet för att kika på hur jag eventuellt kommer att bo till hösten :) Så himla fint! Stortrivs redan! allt känns lite lättare när allt kommer att ske succesivt. för jag är inte redo att lämna uppsala...

vad resten av dagen har att erbjuda har jag ingen aning om.

Inga kommentarer: