tisdag 7 september 2010

IDOL

... och det får man INTE missa kl 20.00 idag.

jag hade endast terapi EN timme igår (?) förstår inte riktigt varför, för jag brukar ha ungefär 2 timmar, ibland 2,5. det var inte de att vi inte hade något att snacka om, för det hade vi, verkligen. men vet inte varför. hon kanske märkte på mig att jag ville springa därifrån...

inatt satt jag och skrev ner allt, om allt. och la det i Saras postfack. jag hade trott att vi skulle snacka när jag kom tillbaka från sthlm... men hon sa att det är bättre att vi tar det på torsdag. blev lite besviken faktiskt, hade gått och spänt mig inför det hela dagen idag. men hon vet ju hur jag blir om jag inte får någon förklaring så tillslut ropa hon in mig i köket. anledning till att vi inte kunde ta det idag var för att det jag skrev var lite tungt att ta in plus att det är som det är här nu, så hon kände sig inte riktigt med på tåget. vilket jag absolut förstår...

hmm... hur skall det gå...?

Inga kommentarer: