måndag 29 mars 2010

I'm going nuts!

min helg har varit.. hmm.. väldigt annorlunda.. eller något.. fan kan inte koncentrera mig, har 500 SEK att leva på den här månaden. did i mentioned att jag ska till hemsedal också?
På lördagen kom mor och far och thommy hit. vi gjorde stan sen kopplade pappa in mitt soroundsystem :) så nu ä de dunka dunka fan. det är jag och tony :P

På söndagen bar det iväg till media markt för att se på Neo och Anna Bergendahl. Vilken publikkontakt den tjejen har. Vi alla tre sa "men hon tittade verkligen rakt in i minga ögon läänge" hahaha.... så där kan vi snacka om framtid artist.

Efter nattens bravader missade jag frukosten och nästan terapin. Det var nog den första terapin jag har känt att hon var ganska anklagande. Men det sa jag till henne också så vi pratade om det. så jag kom faktiskt ut där ifrån med ett lättare hjärta :)

Jag och Bella gjorde blåbärspaj till måndagsfikat idag. och även fast vi inte var så riktigt nöjda med den så smaka den helt superb :)

even this day shell pass.

Inga kommentarer: