söndag 17 januari 2010

S:t Göran

... tänkte jag skulle komma bort lite härifrån i torsdags, komma bort lite från allt.. så jag stack till Sthlm för att ordna glasögon och sen slagga över hos Thommy.. Vi började dricka lite vin samtidigt som vi målade om hans kök... Men, vid 22 bestämde vi att vi skulle ut... kl 23 satt vi på tunnelbanan. Thommy ringde Karolina. Va kul det skulle bli att träffa henne igen tänkte jag... Ca 23.30 beställde jag mig en cider och en shott. Minuten efter blev svart och jag vaknade halv 5 på morgonen på St Göran. Minns inget, men enligt Thommy hade jag ramlat ihop ute och de fick verkligen ingen kontakt med mig. Då kom även Karolina (va fräsh jag måste varit, nerspyad och allt) Först kom polisen men när de fick se att jag var ej kontaktbar ringde de ambulansen. Eftersom Thommy var lite på sniskan bestämde de sig för att Karolina skulle åka med...

Så så var min kväll i storstan. Sådant har då aldrig hänt mig efter så lite alkohol (4 glas vin och en shot) Men, jag kom på under dagen att det kanske inte är så smidigt att svälja ner Lyrica med ett glas vin... eller?

Men den situationen fick jag snabbt och snällt lägga undan då mina föräldrar skulle komma på besök under fredags kvällen... och nu har dom åkt... och förut kom verkligen allt på en gång... har varit spänd hela helgen och stört mig på mindre saker.. Åsa kom precis in till mig, efter... så det var bara att tejpa. Hon ville sy. men det hade jag verkligen inte tid till. eller ork.. spelar roll?

om jag hade gått kvar på universitetet, hade jag gjort hälften nu... hmm

Inga kommentarer: