onsdag 13 januari 2010

En rad utav impulser..

... men det går över...

jag är rädd för dessa impulser. jag har haft dem sen igår. de kommer och går.. Tänk dig som ett brandlarm, UT UR SOVRUMMET, säger Sanna. för jag kan verkligen inte kontrollera dem innanför min dörr..

imorgon drar jag antagligen till Sthlm. för att leta efter glasögon. Tyckte det var på tiden, såhär 7-8 år senare :P Tänkte jag skulle åka ikväll och dra ut på nattliv med min morbror men han var redan upptagen så då va de ingen idé. Jag fick lust till att festa idag. Det var ett tag sedan, helgen innan jag flyttade hit... snart dags tycker jag!

Har fått igång wlan på datorn också... så nu är det bara fritt fram att tanka filmer :) Case 39, My Sister Keeper och The Blind Side (med en blond Sandra Bullock!!!)... Sedan en säsong av Paranormal State.. hua :)

Inga kommentarer: