fredag 8 januari 2010

det är inte okej..

... att en boende ska agera personal.

personligen har jag absolut inga problem med det, och jag tycker det är okej. för det är sådan jag är. men, det är inte okej att en personal glömmer bort att rapportera till nästkommande personal att boende X inte mår bra. om vi säger att han inte glömde de, så är det ändå inte okej att den nästkommande personalen inte ser till boende X, utan nästan "glömmer" det...

Sedan till mig, nattpersonalen såg mig senast halv 7.. sen gick jag till vita rummet till klocka var 9 och funderade på om personalen hade glömt mig.. skulle ha medicin kl 8.... bra koll... jag hade kunnat gjort precis vad som helst under de 2,5 timmar som gick...

Så man kan säga, att efter 3 månader så uppkom första moment som jag irriterade mig ganska mkt på... men det är ju iofs bra, för det kunde varit värre..

finns så mkt jag skulle vilja göra, men, jag är handlingsförlamad. och det är inte mitt jobb... men som Kent sa, jag har ett för stort hjärta för mitt eget bästa

imorgon blir det hockey :) brynäs-färjestad med bästa Rebecka och Jessica. Sedan måndag, Avatar igen med 3D :) såå jäkla bra!!!

1 kommentar:

Emily sa...

Gumman! Du är verkligen den med störst hjärta! <3 älskar dig! Glöm aldrig att jag finns för dig, även om du inte tror det! :)