torsdag 7 januari 2010

3 månader 1 dag.

nu har den första tiden gått. om 1,5 vecka blir det ny behandlingsplan. då ska vi se efter om vad det är som har fungerat och vad jag har bättrat mig på. den konkreta problematiken har väl kanske inte förbättras.
Be om hjälp, det kan jag nu. Distrahera mig under dagen, det kan jag. Hala hem förnuftet, funkar oftare. Säga ifrån, kan jag.
Tänk att det ska ta 3 månader att lära sig det...

Sanna vill fortfarande att jag ska knyta an med fler i personalen än bara Sara Åsa Jessica och Lisa... För de jobbar ju inte varje dag. Men om jag gör de, får ja större separationsångest när jag kommer att flytta härifrån. och det vill jag inte direkt. det blir jobbigt nog att lämna de ovannämnda..
Sen är det två stycken tjejer här jag fått väldigt bra kontakt med, Rebecka E och Isabell. Att skiljas från dem skulle också bli jobbigt.

Relationer i sig är nog det svåraste som finns på denna planet.

Linnea tyckte jag skulle sälja bilen och lägenheten. hon har iofs rätt, ligga och betala en lägenhet jag inte bor i är väl kanske lite onödigt. och flytta tillbaka till Bengtsfors kanske inte står högst på min lista. så jag vet inte riktigt...




Jag och Isabell :) i Kents scooteroverall.

Inga kommentarer: