lördag 4 juli 2009

"visst finns mirakel"

nej de gör det inte...

gå in på youtube och sök upp Jordan Mccoy. Och klicka på någon cover hon har gjort. vi hörde henne igår och både jag och matilda fick ståpäls och jag fick tårar i ögonen när hon sjöng sober.. jiiisssses vikken röst!

idag har jag jobbat. jobbat bakfull, första gången för i år. sist gång jag jobba bakis var väl i somras förra året... men va gör man inte för röde orm i grebbestad :) första gången i år och ja var eld och låger när vi gick där på bryggan :) då är sommaren fulländad liksom.
somna på jobbet med, mitt framför datorn.. tror nog att de sista mailen jag skickade iväg inte var så där toppen :S
på lunchen åkte jag peter och matilda och bada. uuuunnnderbart. finns inget bättre än att va bakis och ta ett svalkande dopp!!
sen började det åska som fäään och väärldens regnskur så en bit av taket blåste av och det regnade in. tycke jag var skitkul :) kommer lägga upp några bilder av det någon dag.

inatt när jag la mig hade jag ångest. så mkt ångest att jag såg framför mig hur jag slog saker och ting runt mig och skrek. men behöll fattningen och somnade.
vaknade med världens tryck för bröstet och hade svårt att andas... upp och jobba... och nu när jag är hemma, är det dags igen. ta mig härifrån. borde egentligen ringa teamet, men vad ska jag säga till dem då? visst det är else maj och christer som jobbar, dom vet alltid vad de ska säga. men vet ändå inte om vad.... jag har till 1.30 på mig iallafall.. men ska försöka härda ut..


vi är i samma båt, bara det att jag har rott lite längre


When i'm with you
i shake inside
my heart's all tangled up
my tongue is tied, it's crazy
can't walk, can't talk, can't eat, can't sleep
oh, i'm in love, oh i'm in deep, oh baby
with a kiss you can strip me defenseless
with a touch i completely lose control
all that's left of my strength is a memory, whoa

i get weak when i look at you
weak when we touch
i can't speak when i look in your eyes
i get weak when you're next to me
weak from this love
i'm in deep when i look in your eyes
i get weak

Inga kommentarer: