tisdag 14 juli 2009

thuhuhuhusdag

Britt har sagt till mig många gånger att jag bär på mkt ilska inom mig, men jag har så svårt att kanalisera den. därför jag mår som jag mår typ.
igår kika jag en sväng på Oprah med överviktiga tonåringar. då fick de ställa sig mitt emot sina föräldrar och säga "jag är arg för att....." och föräldrarna fick bara stå där utan att säga något för att sedan ge deras barn en kram. jag blev helt knäckt och tårarna bara rann...
så jag tror, att någongång kanske jag också ska göra så. säga vad jag är arg på. men om jag säger det till den personen jag är arg på, kommer hon tycka att jag är en stor jubelidiot och att jag gör massa höner av en liten fjäder... så jag får väl skriva ner det och gömma undan det istället. för jag är fruuuukktansvärt arg. men jag har lärt mig att det inte är någon idé att försöka förstå. för det kommer jag då aldrig göra. jag mår nog bättre utan :)

igår var jag hos erika ute på vaxhom/resarö. underbart ställe. hon hade utsikt över vattnet/havet. riktigt mysit.. så vi satt där och grilla och jag njöt i fulla muggar!

idag sov jag till 11. råka visst väcka Marcus men det gjorde inget för han fick lite bråttom. han skulle hem och packa för norge. riktigt skön snubbe de där. jätte go kille!

Karolina skulle slå mig en pling senare också. så får se om jag får träffa henne igen innan jag åker hem imorgon. fan jag ska hem imorgon.. vill inte....

Just det.. Det är ju självaste Britney konserten ikväll också.. ska blir sjukt roligt.. innan ska vi ta en öl med Magnus Carlsson och hans man Mats. det ska bli kul :)


HA dä på bade!!!

1 kommentar:

ERIKA ANNA sa...

Du är alltid välkommen till backa att njuta! iaf fram till sept 2010 :) Ha det så skoj ikväll e faktist lite avis på dig som får se henne! :) Kramar i massor!