måndag 13 juli 2009

sssjjjjjjjjjjuuuuuuuuuukkkkkkkkktttttttttt kul

och jag vill iiiinnnteee hem! 2,5 dag kvar!

i lördas var vi på det ny-öppnade gayklubben på stureplan, Zipper. Hur nice ställe som helst. fast jag har inte mkt att jämföra med iofs :) men enligt thommy fick de högsta betyg! och alla var så himla trevlig öppna goa och helt underbara. tror jag har underskattat sthlm lite väl mkt ;)
på söndan drog jag karolina samer och thommy till gröna lund... helt för jäkla kul så jag tror jag dör ;) riktigt mysigt och underbart, mkt skratt och ett jääkla massa skrik :) jag har nog aldrig åkt så mkt karuseller :)

idag har det varit en slappar dag. hade tänkt att sätta mig på tunnelbanan och se var jag hamna men nu ä thommy snart hemma så då är det ingen ide. ikväll ska jag ut till erika på vaxholm och kramas med henne.. :)

jag och thommy diskuterade i lördas hur man definierar lycka. jag sa att jag är ganska kräsen och kräver ganska mkt för att kunna känna lycka. men nu vette tusan, för jag har känt lycka ända sedan lördags kväll :) så jag vill veerkligen inte hem!!!!!!!! vill inte hem till vardagen! fy! hemma är de ju också bara dåligt väder. det har känts gaanska kul att vara i det soliga stockholm medans det har regnat hemma ;) skadeglädje hehe aja :)

ne nu ska jag fortsätta njuta en sväng här..


ha dä!






Inga kommentarer: