fredag 10 juli 2009

jag har t.o.m...

..tappat lusten för att åka till sthlm.. ingen lust.. för något.

tänk att man kan vakna på så bra humör, full av energi och sen bara PANG!.... det här tyder bara på hur jäkla instabil jag är. när jag för en gång skull tror att jag är på topp.. som jag skrev en annan gång.. klättrar 1 steg upp, klättrar 2 steg ner.. när jag åkte hem från jobbet förut hörde jag någon säga: du är så jääkla kass Kim. tänk hur bra du hade mått om du hade gjort de sakerna du tänkt på 24-7 i en månads tid. vad tjänar det till? du mår ju inte bättre av att inte göra det?! eller mår du bättre nu tycker du?!.. Nej..

huuuuur i sjävlaste HVETE tänker jag?!

aja kan väl skriva nåt kul då. blev visst lite öl hos matilda igår. julia richard och sandra kom också. det var riktigt trevlit faktiskt :) hade allmänt kul. kanske va därför jag var på så bra humör imorse..

jag sa till jenny senast igår att nu känns de lätt. bara acceptera och gå vidare. så kändes det verkligen igår. men skulle nog inte sagt det..

för ett år sedan idag fick jag svar att jag kom in i Östersund... tänk om jag inte hade flyttat dit.. saker och ting hade nog sett anorlunda ut... men gjort är gjort, inget man kan ändra på. om jag hade kunnat, hade jag skruvit tillbaka tiden exakt 1 år och valt att tacka nej till utbildningen... för det här året är ett utav de jäkligaste jag varit med om. påminner mig när jag var 12.



De få gångerna jag vill ha dig hos mig, så finns du inte här... du säger att du finns för mig, men var är du?

Inga kommentarer: