torsdag 9 juli 2009

How to fight loneliness

våga känn är det meningen.. men jag klarar inte det för då bryter jag ihop. så länge jag inte tänker på det eller kännas vid det så går det som på räls. en överlevnads-strategi.. gömma undan den.. så det i senare tid blommar upp och exploderar. men då får det göra det. för jag har inte tid eller ork att vara ledsen, arg, besviken, ensam.
igår sa jag till mig att ne nu jävlar kim. nu har du gråtit sen i söndags så nu får de vara nog! sen ska man inte gömma sig undan det som är jobbigt, utan man ska utsätta sig för det... och nu går det lättare... bara jag inte tänker på det... måste sysselsätta mig med något heeeeeeeeeeeeeellla tiden.... annars torkar jag ut av alla tårar...


var i bäckefors förut för att träffa Inez.. hade verkligen sett fram emot att träffa henne.. då allt är färskt... nehe hon va visst sjuk.. men ja fick reseersättning för det .. 105 spänn.. whiiuu :)

Ne nu ska ja fortsätta rulla tummarna .. hej å hå!

Inga kommentarer: