måndag 22 augusti 2011

sånt är livet...

... för det går över :)

längesen sist. men varit i värmland de senaste veckorna och inte direkt funnits någon tid till några rader. det har varit väldigt mysigt och vackert men samtidigt väldigt påfrestande. 2 veckor, i helvetesbyn.. no thank you.... uääääk....

so whats up....jag har gått och blivit sambo :) anledning: jag älskar ju henne men framförallt, jobb på ett större hotell som frukostvärdinna :D då det ser ut som att det är många dagar i veckan så blev det att jag stannar i sthlm.. var i uppsala idag och med en gång jag klev av tåget upptäckte jag att jag saknar stan enormt mkt. men, man kan inte få allt här i världen. har fått rätt mkt de här året, så jag ska då inte klaga :)
så jag hoppas ju på att det funkar att bo tillsammans såpass tidigt i förhållandet.. men det löser sig nog, vi jobbar ju båda två så så där jättetrötta på varann kommer vi inte bli!

imorgon gör jag då första arbetsdagen.. hua hua.. tänk om jag ändå kunde få börja på mitt gamla jobb igen.. lyxproblem tror jag det kallas?

åååå just det, hämtade ut lite info/dokument inför resan i september, wiiiiiiiiiii! seriöst, börjar bli verkligt och jag längtar förbaskat mkt! går inte att beskriva känslan :)

inatt skall man sova själv, första gången på 22 dagar. tomt? oja. hoppas inte stella försöker ta sig upp i sängen för då dör jag (hon försökte häromnatten och skrämde livet ur mig, trodde det var en dinosaurie. HUR OFTA skulle det ske egentligen?)

Inga kommentarer: