fredag 5 augusti 2011

happiness

finner inga ord för att kunna beskriva lyckan och lugnet jag känner just nu, som jag känt de senaste dagarna. trodde aldrig denna veckan skulle komma, kändes som en evighet.. men så stod hon där på centralen och nästan vackrare än vad jag mindes :)

Dagarna har vi fyllt med promenader, fika, uppsala, intervju, arbetsförmedlingen, kärlek, film, kyssar, närhet, ett besök i pride parken, mys, bad, grillning, vänner etc etc etc :)

imorgon åker vi till årjäng. extremt blandade känslor må jag säga. mysigt att få rå om varann i skogarnas skog, men, årjäng.... hmmm.... vänder sig i magen och rysningar i hela kroppen bara jag tänker på det.. men dags att vända det till något positivt och endast fokusera på mig, linda och stella. på oss.. i dessa 2 veckor blir det mkt skogspromenader, fiske, kantarellplockning, frukost ute på gräsmattan, kräftskiva, hälsa på släkt/vänner, bio, hagtjärn, töcksfors, charlottenberg, hmm.. what else... bad så klart (finns ingen dusch vid sommarstugan så det är bara att gilla läget)

nu har älsklingen gjort hamburgare så dags att få lite mat i magen :)

Inga kommentarer: