onsdag 13 juli 2011

hemlängtan.

meeeen bara 19 dagar kvar.. :) knappt det, den här dagen är snart slut! bävar inför imorgon, är ledig... å det är antingen bära eller brista. bad om att få jobba söndag, så man får lite mer pengar plus att tiden går fortare.


Din varma nakna kropp mot min
är total lycka för mig
att få känna Dig nära,
att få höra Dina andetag och att både
få vakna och somna bredvid Dig är mitt privata himmelrike.

Så när Dina läppar möter mina vet jag:
jag behöver inte längre försöka att lära mig trolla
för all magi jag någonsin
kan behöva finns i Dina kyssar.


pratade med både Åsa och Sara förut. Frågade Åsa ang veckan jag kommer hem men hon är verkligen en livsnjutare och tar allt som det kommer så det är nog ingen idé att förvänta sig ett vettigt svar från henne förrän nån dag innan hemfärd :P
Saknar dom så himla mkt, och som Sara sa att även om man kanske inte sågs hela tiden när jag bodde hemma så var man ändå i närheten av varann vilket vi verkligen inte är nu...

.. meeen WAKA WAKA FTW och återgå till fotbollen :)



hur länge skall han få hemsöka mina drömmar?

Inga kommentarer: